'Wat bleef' is een werkje dat ik eerst schilderde met Waddenzeewater en inkt. Vervolgens maakte ik er een cyanotype-afdruk van, die ik daarna in een theebad legde om de tinten te creëren.
Het vlindertje vond ik tijdens een wandeling langs het wad. Het was al overleden, maar kreeg in dit werk een blijvende plek.